כיצד ליצור קמפיין שיווקי מקוון

פייר דיגיטאל החברה לשיווק ברשת
שלב 1:  החלט אילו מונחי חיפוש אתה רוצה למצוא
זה כמובן חייב להתחבר למוצרים ושירותים שהחברה שלך מציעה.
מונח חיפוש : מונחי חיפוש הם המילים שמשתמשים מקלידים בתיבת החיפוש. מונח חיפוש יכול להיות מורכב מכמה מילים. מחקרים מראים שמשתמשים לצפות לספק לפחות שלוש מילים כמו חיפוש (למשל "עט עם לוגו החברה.)
עינית : שים את עצמך לאלה שמחפשים קהל היעד שלך . אילו תנאים היה אותו אדם מקליד אם הוא / היא מחפש את המוצרים והשירותים שלך? רלוונטיות היא המפתח להצלחה. הימנע מעגה של החברה וחשוב על מגוון הפעילויות שלך.
טווח: הפוך את טווח ההגעה שלך ככל האפשר. בחר מילים כלליות (למשל 'נגן DVD') והן מאוד ספציפיות (למשל 'Sony DVP-NS305'). בדרך זו אתה מגיע לקבוצת היעד כולה, מכיוון שכל מי שמחפש יכול להיות בשלב אחר של תהליך החיפוש.
שלב 2:  צור את מבנה הפרסומת שלך
הפרסומת היא הטקסט המופיע בתוצאות החיפוש. זה מורכב משלושה חלקים:
  • הכותרת (החלק הכחול),
  • התיאור (הטקסט השחור)
  • וכתובת האתר.
הפוך את זה למושך ככל האפשר. תאר בבירור מה מוצע באתר שלך, הפרסומת היא, כביכול, הדלת לאתר שלך.
סגנון כתיבה
זכור שאתה כותב לאינטרנט. מודעות נסרקות ולא נקראות. שמור את הפרסומת שלך קצרה ופשוטה. תגרום לזה להתבלט. לדוגמה, הדגש את ההצעה שלך. כתוב בבטון וברור.
רלוונטיות
על המשתמש באינטרנט להבין במבט חטוף מה ניתן למצוא באתר שלך. שימו לב! הפרסומת היא רגע הקשר עם לקוח פוטנציאלי. אם הלקוח ימצא באתר שלך משהו שונה ממה שהוא ציפה, הוא יעזוב שוב. לקוח דרך, מחזור דרך. רלוונטיות היא באמת המפתח להצלחה. לעורר את העניין של המחפש. תן למונח החיפוש להופיע בפרסומת. לאחר מכן המשתמש מוצא את הפרסומת שלך רלוונטית וכתוצאה מכך 'קליקים' נוספים. אל תשתמש יותר מדי בשפת פרסום ('הזול ביותר', 'הטוב ביותר' וכו '). זה מפחיד משתמשים. מה שמעורר אמון הוא השימוש בשם החברה או בשמות המותג שלך.
תראה, תראה, אל תקנה
עודד את האורח שלך לנקוט בפעולה. ציין את ההצעה המיוחדת שלך. הדגש את מה שמבדיל אותך מהמתחרה שלך ("נקודת מכירה ייחודית"). יש להשתמש כ- "קנה", "מצא", "סדר" וכו '.
כתובת אתר ודף נחיתה
אתה יכול לקבוע את מה שנקרא 'URL לתצוגה'  שמוצג בפרסומת. הפוך את זה למושך. לדוגמה, ציין את שם החברה שלך או ציין בבירור את ההצעה. "כתובת אתר היעד  היא כתובת האתר שאליו שהאורח מגיע למעשה. ודא שהמבקר נוחת ישירות בדף הנכון, לא בדף הבית או בדף הסקירה. זה מגדיל את הסיכוי ל'המרה '; המרת מבקר ללקוח. עודד פעולה בדף הנחיתה שוב באמצעות מילים פעילות. 
שלב 3:  הרחבת הטווח - מקסם
ודא שאתה נמצא כראוי בכל מנועי החיפוש. חברות רבות חושבות שעליהן למקד את כל מאמצי השיווק במנועי החיפוש שלהן בגוגל. אבל אתה יכול למקסם את טווח ההגעה שלך אם אתה מפרסם למשל ב- facebook ובינג. שיעורי ההמרות (מבקר ללקוח) עשויים להיות גם גבוהים יותר שם.
חזור
כדאי להשוות בין מנועי חיפוש שונים לשיווק במנועי החיפוש שלך. ייתכן שתוכל להגביל את העלויות לקליק. המשמעות היא שתקבל יותר תשואה מהקמפיין שלך. על ידי הגדלת טווח ההגעה שלך, אתה יכול להגדיל את ההחזר ולהשיג המרה טובה יותר (יורו ללקוח).
שלב 4: מדוד את התוצאות
בעזרת תוכנית ניתוח רשת אתה מודד את מאמצי הקמפיין שלך. לעתים קרובות אתה יכול לשלב בקלות קמפיין AdWords בתוכנית ניתוח האינטרנט שלך. בדרך זו תוכלו לראות כמה מבקרים הגיעו לאתר שלכם ולעיתים קרובות גם באיזה סוג חברות מדובר והאם הם נקטו בפעולת המעקב הרצויה. בדרך זו תוכלו לקבוע האם למאמצי שיווק ותקשורת מקוונים יש את האפקט הנדרש, והיכן תוכלו להשיג תוצאות טובות עוד יותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בניית אסטרטגיה לפרסום העסק